BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Frequently Asked Questions

Jak zmienić hasło do konta pocztowego, do którego jesteś zalogowany
W przypadku, gdy masz dostęp do poczty, lecz nie znasz hasła, możesz je przywrócić za pomocą tokena.

Krok 1
Wejdź na stronę https://panel.provider.pl/ i kliknij "Zaloguj się przy pomocy tokena."

Krok 2
Podaj swój adres mailowy i kliknij  "Zapisz".

Krok 3
Na adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem, który kieruje na panel poczty i pozwoli nadać nowe hasło.

Krok 4
Kliknij w menu "Zmiana hasła" i podaj dwukrotnie nowe hasło, pomiń pole "stare hasło".
Opcjonalnie kliknij "wygeneruj hasło", aby zostało wygenerowane automatycznie.

Krok 5
Od teraz możesz logować się do konta za pomocą nowego hasła.


 Last updated Wed, Oct 28-10-2015 21:13




Please Wait!

Please wait... it will take a second!